Dostava i povrat artikala

Ovi uvjeti reguliraju proces naručivanja, plaćanja, dostave i eventualne reklamacije proizvoda koji se prodaju kroz naše internet trgovine i ILIGSOFT katalog. 


Rokovi isporuke:

Uobičajeni rok isporuke je 1-2 radna dana po primitku uplate ili potvrdi narudžbe. Ako proizvoda trenutno nema na skladištu, obavijestiti ćemo Vas za dodatni rok isporuke. Proizvodi iz naših internet trgovina ili ILIGSOFT kataloga naručuju se kroz elektronski formular "Obrazac za naručivanje".
Ukoliko naše internet trgovine ili ILIGSOFT d.o.o. zbog nekog razloga nisu u mogućnosti dostaviti sve naručene artikle dostavit će samo one koji su u trenutku isporuke dobavljivi.
Kupac može otkazati dostavu naručenih, a nedobavljivih artikala u roku tri (3) dana od slanja narudžbe.


Dostava:

Prijevoz i dostava se naplaćuju i nisu uračunati u cijenu artikla. Dostava je do Vaših vrata, osim u izuzetnim slučajevima. U slučaju da se roba podiže u našem dućanu u Ul. Ljudevita Gaja 11, 35000 Slavonski Brod, nema troškova dostave. Troškove prijevoza program će prikazati prilikom zaključivanja narudžbe. Cijena transporta je zavisna od težine i veličine pošiljke. 
Informativno - paketi do 15kg cijena za cijelu Hrvatsku osim otoka je 35 kn (+ cca 22 kn za svakih slijedećih 5 kg).
Pakiranje je izvedeno na način da se izbjegne bilo kakvo ostećenje prilikom uobičajenog transporta. 
Dostava naručenih artikala odvija se putem kurirskih sluđbi. Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljke provjeriti pošiljku vizualno i eventualna vidljiva oštećenja prijaviti dostavljaču, te odbiti primiti oštećenu pošiljku, te nas o tome hitno obavjestiti.


Rok dostave je slijedeći:

  • 1-2 radna dana veći gradovi
  • 2-3 radna dana manji gradovi
  • 3-7 dana manja mjesta i otoci

Plaćanje virmanom i općom uplatnicom:

Vrijeme dostave započinje primitkom uplate na naš žiro-račun.
Kod uplata u hrvatskim poslovnim bankama i FINI to je najčešće sljedeći radni dan od dana uplate, a kod plaćanja u poslovnicama Hrvatskih pošta, dva radna dana nakon uplate.


Osiguranje robe:

Transportno osiguranje nikad nije uključeno u cijenu dostave robe. Slanje robe je uvijek na rizik Kupca, bez obzira tko plaća dostavu. Transportno osiguranje robe se vrši isključivo na pismeni zahtjev Kupca prije isporuke i iznosi 3-5% vrijednosti robe. Sva roba, bez iznimki, se isporučuje FCO skladište naša internet trgovina ili ILIGSOFT.


Cijene:

Cijene su u kunama sa uključenim porezom (PDV-om), FCO skladište naše internet trgovine ili ILIGSOFT. Robu šaljemo uvijek na rizik Kupca, bez obzira tko plaća dostavu. Transportno osiguranje može se dodatno ugovoriti, ali nije nikada uključeno u trošak dostave. Monitori nisu uključeni u cijenu računala, radnih stanica ili servera, osim ako to nije izričito navedeno.
Naše internet trgovine i ILIGSOFT pridržavaju mogućnost pogrešaka u cijenama.
Cijene u katalogu podložne su promjenama bez prethodne najave.


Procedura i napomene:

Po primitku Vaše narudžbe, obavještavamo Vas e-mailom o roku isporuke. Za partnere koji su osigurali garanciju plaćanja po prihvaćanju roka isporuke izdajemo robu. Ukoliko nemamo osigurano plaćanje, isporuka je moguća tek po uplati predujma. Samo pismeno potvrđeni rokovi isporuke ( E-mail ili predračun ) su obvezujući. Ukoliko u roku 48 sati po preuzimanju robe ne pošaljete pismeno primjedbe na isporučenu robu, smatra se da je roba propisno otpremljena. Prema Zakonu o zaštiti potrošača maloljetne osobe ili potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu, to mogu učiniti samo njihovi zakonski zastupnici. Djelomično poslovno sposobne osobe ugovor na daljinu mogu sklopiti samo uz suglasnost njihova zakonskog predstavnika. Ugovor sklopljen na daljinu može se raskinuti ukoliko zadovoljava uvjete Zakona o zaštiti potrošača (članak 3. i glava 7.).
Kako su promjene modela vrlo česte pridržavamo pravo, u dogovoru sa Kupcem isporuku drugog modela, istih ili boljih karakteristika. Ukoliko Kupac ne prihvati predloženu promjenu vraćamo uplaćeni predujam. Naše internet trgovine i ILIGSOFT d.o.o. zadržavaju pravo prilagodbe cijene i informacija za sve proizvode. Izmjene su moguće zbog pogreška, brzih promjena na tržištu informatičke opreme i dijelova, prestanka proizvodnje ili promjene modela te pogrešnog unosa podataka. Neke fotografije su samo ilustrativne prirode. Naše internet trgovine i ILIGSOFT d.o.o. ne preuzimaju odgovornost za promjene proizvođačkih cijena koje se mogu mijenjati u bilo kojem trenutku bez posebne obavijesti.
Zadržavamo pravo odbijanja bilo koje narudžbe ukoliko je došlo do gore navedenih okolnosti.


Jamstveni rokovi:

Jamstveni rok je 12 mjeseci od datuma računa, ako nije drugačije navedeno u jamstvenom listu uvoznika za Hrvatsku, koji je priložen proizvodu.
Proizvođač/Uvoznik/Prodavač osigurava besplatno otklanjanje neispravnosti u ovlaštenom servisu ( adresa navedena u jamstvenom listu), ako u jamstvenom roku proizvoda Kupac prijavi neispravnost na proizvodu i ako je do neispravnosti došlo propisanim korištenjem, pod uvjetima navedenim u jamstvenom listu odnosno ako na proizvodu nema mehaničkih oštećenja, proizvod nije bio izložen vanjskim utjecajima za koje nije predviđen, priključen na napajanje za koje nije deklariran, izložen štetnim vanjskim utjecajima: vibracije, utjecaj kemijskih tvari, vlaga, prašina, ekstremne temperature, pogubna zračenja i sl. Jamstvom nisu pokriveni kvarovi nastali ako je proizvod montirala neovlaštena osoba ili servis, ako je proizvod otvaran i/ili popravljan od neovlaštene osobe ili su na ostalim komponentama vršene preinake koje su uzrok nestabilnog, neispravnog ili potpunog prestanka funkcioniranja proizvoda (overclocking). U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala tokom transporta nakon kupnje, naponskim ili strujnim udarom kroz javnu električnu ili telefonsku mrežu, uslijed više sile ( požar, poplava, grom i sl.), curenjem baterija. U jamstvo ne ulaze potrošni dijelovi ( baterijski ulošci, kabeli, magnetske trake, glave pisača, trake pisača, toneri itd.). Za proizvoda čija je cijena do 122,00 Kn jamstvo vrijedi 7 dana po isporuci.
Proizvođač/Uvoznik/Prodavač neće snositi troškove koji proizađu iz nemogućnosti korištenja proizvoda, gubitka podataka, gubitka dobiti ili bilo koje druge posljedične štete uzrokovane kvarom uređaja. Naše internet trgovine i ILIGSOFT d.o.o. ne podržavaju jamstveni rok preko 1 godine. Ako je u proizvođačkoj dokumentaciji naveden jamstveni rok duži od 1 godine, Kupac izravno sa Proizvođačem dogovara ostvarenje jamstvenih prava i obaveza. Prodavač neće pružiti informacije, savjete ili pomoć korisnicima nelicenciranog softvera. Uvoznik se obvezuje da će proizvod koji udovoljava jamstvenim uvjetima besplatno popraviti u najkraćem mogućem roku. U slučaju da popravak u jamstvenom roku traje više od 10 dana, jamstveni rok se produžuje za duljinu trajanja popravka, a više od 45 dana, proizvod će, uz carinsku suglasnost, zamijeniti istim ili sličnim proizvodom. Prodavač ne snosi troškove niti preuzima rizike transporta proizvoda od Kupca do ovlaštenog servisa niti od ovlaštenog servisa do Kupca. Ukoliko se utvrdi ispravnost proizvoda u servisu, usluga testiranja biti će obračunata Kupcu.


Kompatibilnost:

Naše internet trgovine i ILIGSOFT d.o.o. su online trgovine informatičke i industrijske opreme i rezervnih dijelova, kućanskih aparata i uređaja, tekstila i drugih artikala. Prodajni program obuhvaća više od 50.000 proizvoda te je moguće da ne poznajemo sve proizvode detaljno. Cilj nam je pružiti što kompletniju podršku, ali ne možemo garantirati kompatibilnost za sve proizvode i sve informacije kojima raspolažemo. Kompatibilnost pojedinog proizvoda (sa postojećom opremom i softverom) je odgovornost Kupca. Za detaljna pitanja o kompatibilnost za pojedini proizvod molimo provjerite na proizvođačkim stranicama ili sa tehničkom podrškom proizvođača.


Povrat ili reklamacija:

Naše internet trgovine i ILIGSOFT garantiraju da su svi artikli iz naših internet trgovina i ILIGSOFT kataloga ispravni i bez defekata. No, zbog naravi naših artikala, povrati nisu izuzeti.
Ako dobijete oštećeni artikl od nas, molimo da u roku od 24 sata pošaljete zahtjev putem zahtjeva za povrat robe (RMA) kako bismo mogli organizirati  zamjenu oštećenog proizvoda ili povrata novca.
Ne možemo primiti niti jedan povrat koji prethodno nije prošao proceduru odobrenja. Nakon procedure odobrenja, te primitka Vaše robe mi ćemo Vam artikl/robu zamijeniti ili Vam odobriti kredit u visini trenutne kupovne cijene za taj artikl/robu. Cijena transporta se ne uračunava u cijenu artikla/robe i ne vraća. Novac nismo u mogućnosti vratiti, ali možete si odabrati drugi artikl/robu za odobreni iznos. 


Kupčevo je pravo da vrati artikl u sljedećim slučajevima:

  • dostave artikla koji nisu naručeni
  • dostave proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje nije posljedica loše manipulacije u transportu.

 

Slobodno nas kontaktirajte, mi ćemo rado prihvatiti Vaša pitanja, komentare, kritike ili lijepe riječi...